2012. május 20., vasárnap

Kép a képben

Nemrégen, pontosabban alig több, mint egy hete készült el a "Kép a képben" című faliképem.
Még a Textil Múzeumban kezdődött, amikor a sorozatok /előadó:Charlotte Yde/ című előadásra és gyakorlati útmutatóra beiratkoztam  tavaly ősszel. Remek tanfolyam volt, sokat tanultunk.
A három kis képet ott kezdtem el összerakni, saját festésű textilekből. A tovább gondolás, és a teljes kialakítás  elég sokat váratott magára, de a kép elkészült, és most a Csokonai Művelődési házban látható,
a Foltlelkes csoport kiállításának köszönhetően.
A fotók sorrendben,
első az ihlet adó fotó, az utcánk túloldaláról készült,
a második alkotás közben,a gondolkodás időszakában,
a harmadik, a végleges eredmény, ezt a fotót köszönöm Gabiczának, mert nekem még nem sikerült megörökítenem.













3 megjegyzés:

36évi írta...

Az alapanyag is remekmű, az a fajta, amibe én nem tudnék sokáig belevágni. :)

Márta néni azéris írta...

Minden kívánságom így teljesüljön
:-)))Látod nekem is minden vacak üszkös fáról az jut eszembe, hogy hogy lehetne ezt quiltbe önteni.

dixike12 írta...

Szerintem is remekmű, csodás a festés